Dyslektický program

.

Filtry

Dostupnost

Nakladatelství

Předmět

Ročník

Typ

Typ školního zařízení

5506266

Šimonovy pracovní listy 9 Grafomotorika a kreslení

Předkládaný pracovní sešit pomůže dítěti i jeho rodičům orientovat se v ploše i prostoru při nácviku psaní.
5503543

Šimonovy pracovní listy 8 Rozvoj logického myšlení

Soubor cvičení a her určených k rozvíjení těch schopností dětí předškolního věku, které jim po nástupu do školy pomohou zvládnout matematiku.
5503358

Šimonovy pracovní listy 7 Logopedická cvičení II

Kniha obsahuje i předlohy pro kopírování.
5502975

Šimonovy pracovní listy 6 Logopedická cvičení

Kniha obsahuje i předlohy pro kopírování. Logopedická cvičení - soubor první, obsahuje dvacetdva pracovních listů k jedenácti hláskám.
5505379

Šimonovy pracovní listy 5 Grafomotorická cvičení

Soubor zábavných grafomotorických cvičení pomůže dětem předškolního věku i malým školákům při zdokonalování jemné motoriky, smyslového vnímání,
5505380

Šimonovy pracovní listy 4 Rozvoj myšlení a řeči

Základní námět ŠPL má vždy tři situace, které na sebe mohou, ale nemusí navazovat.
5503542

Šimonovy pracovní listy 3 Dokreslování Uvolňovacví cviky

Soubor 32 pracovních listů obsahuje obrázky k uvolňování ruky pro přípravu na psaní, pro nácvik stříhání a vybarvování.
5506265

Šimonovy pracovní listy 25 Hravá grafomotorika

Pracovní sešit se zaměřuje na rozvoj grafomotorických dovedností.
5506261

Šimonovy pracovní listy 24 Do přírody za zvířátky

Cílem pracovního sešitu je seznámit děti s nejrůznějšími živočichy a rozvíjet jejich znalosti přírody.
5506260

Šimonovy pracovní listy 23 Rozvoj slovní zásoby

Jak podpořit rozvoj slovní zásoby dítěte mezi třetím a šestým rokem věku? Kromě společného čtení a prohlížení knížek je to rozhovor, povídání o tom,
5506264

Šimonovy pracovní listy 22 Celkový rozvoj s důrazem na přípravu do školy

Zadání uvádí potřebné pomůcky a zvolené cíle, činnosti se vyváženě věnují rozvoji slovní zásoby a řečového projevu, grafomotorických dovedností,
5505906

Šimonovy pracovní listy 21 Grafomotorické pohádky

Pracovní sešit předkládá soubor pracovních listů zaměřených na rozvoj dovedností připravujících budoucího školáka na psaní: uvolnění ruky, procvičení
5503541

Šimonovy pracovní listy 2 Obrázky, geometrické tvary

Rozvoj pozornosti, cvičení postřehu, zraková diferenciace, rozvoj myšlení.
5506262

Šimonovy pracovní listy 18 Geometrické tvary, rozvoj pozornosti a postřehu, zraková diferenciace

Pracovní sešit se zaměřuje na procvičování dovednosti rozlišování geometrických tvarů, barev, na rozvoj pozornosti a postřehu, zrakové syntézy a
5503489

Šimonovy pracovní listy 16 Grafomotorická cvičení, logické myšlení, orientace na ploše . . .

Grafomotorika, logické myšlení, orientace na ploše, rozvíjení mluvního projevu.
5502974

Šimonovy pracovní listy 15 Rozvoj sluchového vnímání, rozlišování hlásek, slabik a slov

Rozvoj sluchového vnímání, rozlišování hlásek, slabik a slov.
5503488

Šimonovy pracovní listy 14 Grafomotorická cvičení

Grafomotorická cvičení motivační kresby k uvolnění ruky a veselé kreslení. Publikace obsahuje motivační kresby k relaxaci ruky a zápěstí.
5503485

Šimonovy pracovní listy 13 Zábavné počítání, hravá abeceda a poznávání světa

Pracovní sešit zahrnuje ve třech oddílech šedesát úkolů k procvičování abecedy, jednoduchých početních úkonů a logického myšlení.
5503487

Šimonovy pracovní listy 12 Dopravní výchova Dej pozor, zajíci!

Aktuální téma dopravní výchovy je zpracováno hravou formou a postihuje situace, se kterými se děti mohou setkat v roli chodce, spolujezdce, cyklisty
5503484

Šimonovy pracovní listy 10 Rozvoj obratnosti mluvidel a nácvik dýchání

Soubor 32 pracovních listů s metodickými pokyny. První část tvoří cvičení zaměřená na rozvoj motoriky jazyka a pohybu rtů.
5503483

Šimonovy pracovní listy 1 Celkový rozvoj

Pracovní listy jsou určeny pro děti od 3 let až po žáky prvních tříd.
5504457

Rozlišování slabik dy-di, ty-ti, ny-ni Rozlišování sykavek II.

Cvičení pro dyslektiky II. První část souboru obsahuje cvičení zaměřená na rozlišování slabiky di-dy, ti-ty, ni-ny.
5504452

Rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek I.

Cvičení pro dyslektiky I. Specifickým rysem českého jazyka a českého pravopisu je kvantita samohlásek.
5504453

Rozlišování b-d-p IV.

Rozlišování písmen b-d-p je náročné nejen pro děti s dyslexií, ale pro všechny začínající čtenáře.
5501912

Psaní mě baví Diktáty a cvičení

Cvičení pro žáky s dyslexií na 2.stupni.
5502423

Nástavec Pinch Grip

Nástavec pro správný úchop - tvar nástavce samovolně vede prsty do polohy pro správný úchop, je vhodným přechodným krokem mezi strukturovanějšími
5502156

Nástavec motýl

Speciální nástavec na tužky pro cvičení správného úchopu.
5503563

Jak se kluci a holky učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ.

Publikace Jak se holky a kluci učili říkat L, ĎŤŇ, CSZ, ČŠŽ, R a Ř obsahuje: 1) soubor her a obrázků k procvičení hlásky – dělení slov na slabiky,
1904

Elektronický bzučák pro dyslektiky

Elektronický bzučák slouží pro dyslektické děti, které mívají potíže s rozeznáváním dlouhých a krátkých samohlásek.
5504454

Čtenářské tabulky V.

Pracovní sešit obsahuje slova řazená od nejsnazších k velmi obtížným.
5501601

Čtecí záložka

Pomůcka na nácvik čtení slabik i celých slov. Vhodné k reedukaci dyslexie.
5501600

Čtecí okénko

Okénko na čtení je vhodnou pomůckou pro děti, které neumí číst celá slova rovnou nahlas nebo plynule slabikovat, čtou si nejprve potichu (většinou po
5504456

Cvičení sluchové analýzy a syntézy III.

Cvičení sluchové analýzy a syntézy jsou určena dětem, které vynechávají nebo přidávají písmena, popř. slabiky, zaměňují je.
5504455

Cvičení pravo-levé orientace VI.

Cvičení pravo-levé orientace jsou určena pro děti od šesti let.
Výprodej
5504459

6.-9.ročník Český jazyk Čtení mě baví II. Přelet Atlantiku, Martinův sen

Texty ke zkvalitnění úrovně čtení dětí. Texty v sešitě jsou zpracovány s cílem zkvalitnit úroveň čtení žáků s dyslexií i slabších čtenářů.
5503443

3.-5.ročník Český jazyk Zrakové vnímání, Optická diferenciace II.

Pracovní listy je možno použít k rozvoji: - optické diferenciace (zrakového rozlišování) - očních pohybů - uvědomování si posloupnosti - koncentrace