Časté dotazy

Registrace a přihlášení

Je možné prohlížet eshop bez přihlášení?
Ano, eshop je možné prohlížet i bez přihlášení, ale pro zobrazení cen, vkládání do košíku a objednávání je potřeba se přihlásit.
Mohu vidět ceny, pokud nejsem přihlášen?
Pro zobrazení cen je nutné být zaregistrován a přihlášen.
Je možné objednávat bez přihlášení/registrace?
Ne, pro vytvoření objednávky je nutné být zaregistrován a přihlášen.
Mohu se registrovat i pokud nemám IČ?
Ano, registrovat se mohou i zákazníci, kteří IČ nemají.
Mohu začít nakupovat ihned po registraci?
Zákazníci registrovaní bez IČ mohou začít nakupovat ihned po registraci. Zákazníci s vyplněným IČ musí počkat na potvrzení registrace administrátorem. O potvrzení registrace administrátorem bude zákazníkovi odeslán informační email.

Profil

Jak mohu změnit fakturační údaje?
Zákazníci registrovaní bez IČ mohou fakturační údaje měnit na stránce "Můj profil" nebo přímo při vytváření objednávky. Zákazníci s IČ nemohou fakturační údaje měnit přímo, ale mohou na stránce "Můj profil" kliknout na tlačítko "Změna fakturačních údajů" a odeslat k potvrzení formulář s novými fakturačními údaji.
Mohu si nastavit zobrazování cen bez DPH?
Ano, zobrazování DPH u cen je možné vypnout či zapnout v sekci "Nastavení uživatelského prostředí" na stránce "Můj profil". Pro uložení změn je nutné kliknout na tlačítko "Uložit".
Mohu si nastavit zobrazování základních cen (cen bez mojí slevy)?
Ano, v sekci "Nastavení uživatelského prostředí" na stránce "Můj profil" je možné vybrat, zda se v eshopu mají zobrazovat základní ceny nebo ceny s Vaší slevou, případně ceny s Vaší slevou včetně náhradního plnění (pokud náhradní plnění využíváte). Pro uložení změn je nutné kliknout na tlačítko "Uložit".
Je možné skrýt zobrazování informací o slevách v hlavičce stránky?
Ano, informace o slevách v hlavičce stránky je možné skrýt odškrtnutím políčka "Informace o slevách" v sekci "Nastavení uživatelského prostředí" na stránce "Můj profil". Pro uložení změn je nutné kliknout na tlačítko "Uložit".

Mé Objednávky

Kde najdu již uskutečněné objednávky?
Výpis již uskutečněných objednávek se nachází na stránce "Mé objednávky". U těchto objednávek lze zobrazit detail s přehledem objednancýh produktů. Detail objednávky se zobrazí po kliknutí na číslo objednávky.
Je možné zopakovat celou již uskutečněnou objednávku?
Ano, ve výpisu objednávek (na stránce "Mé objednávky") lze kliknutím na tlačítko "Opakovat objednávku" vložit všechny produkty z objednávky znovu do košíku.
Je možné vybrat jen některé zboží z již uskutečněné objednávky a znovu jej vložit do košíku?
Ano, z uskutečněné objednávky je možné vybrat konkrétní zboží a znovu jej vložit do košíku. Po kliknutí na číslo objednávky ve výpisu objednávek (na stránce "Mé objednávky") se zobrazí detail objednávky s přehledem objednaných produktů. Zaškrtávátkem vyberte položky, které chcete znovu vložit do košíku a zmáčkněte tlačítko "Vybrané vložit do košíku".

Zboží

Jak zjistím, zda je zboží dostupné?
Dostupnost zboží se zobrazuje pod názvem a kódem každého produktu.
Je možné objednat zboží, které není skladem?
Objednávku lze odeslat, pokud mají všechny položky objednávky dostupnost "Skladem", "Na objednávku" nebo mají určen a vyplněn datum dostupnosti.
Co znamenají písmenka v barevném kolečku v detailu skupiny produktů?
Písmenko v barevném kolečku u produktu znamená, že produkt je označen jako novinka, výprodej, sleva nebo akce. Písmenko odpovídá prvnímu písmenu typu označení (N = Novinka, V = Výprodej, S = Sleva, A = Akce). Každý typ označení je také barevně rozlišen.
Zobrazují se v kategoriích všechny položky i z podkategorií?
Ano, v kategoriích se zobrazují položky z dané kategorie i ze všech podkategorií.
Mohu si ve výpisu kategorie u skupin zobrazit i produkty zařazené ve skupinách
Ano, v kategorii se můžete přepnout na tabulkový výpis, který u všech skupin zobrazuje i jejich produkty.

Košík

Je možné vložit do košíku zboží, které není skladem?
Ano, do košíku je možné vkládat i zboží, které není skladem. Pro vložení zboží do košíku není dostupnost podstatná.
Jaké je minimální množství zboží, které mohu vložit do košíku?
Minimální množství, které lze do košíku vložit a objednat, je u každého produktu předvyplněno. Menší množství nelze do košíku vkládat a objednávat. Pokud je zboží prodáváno v balení, tak minimální množství zpravidla odpovídá počtu kusů v balení. V opačném případě bývá hodnota minimálního množství 1 kus.
Mohu do košíku vložit libovolné množství zboží?
Do košíku je možné vložit minimální množství, které je u produktu předvyplěno, nebo jeho libovolné násobky. To znamená, že pokud je minimální množství 1 kus, tak je možné do košíku vložit libovolný počet celých kusů (1 kus, 2 kusy, 3 kusy, 4 kusy atd.). Pokud je ale například minimální množství 6 kusů, tak je možné objednat pouze 6 kusů, 12 kusů, 18 kusů apod.
Co se stane, když do košíku vložím množství, které neodpovídá množství v balení?
Při vkládání do košíku se automaticky nastaví nejmenší možné množství, které je rovno nebo vyšší než zadaná hodnota. Pokud je tedy zboží baleno po šesti kusech (minimální množství je tedy šest kusů), tak při vložení deseti kusů do košíku se množství automaticky přepočítá na dvanáct kusů.
Chci do košíku vložit více produktů z jedné skupiny. Musím je vkládat postupně nebo je mohu vybrat a vložit najednou?
Produkty je možné vkládat hromadně. Zaškrtávátkem označte produkty, které chcete vložit do košíku, nastavte u jednotlivých produktů požadované množství a stiskněte tlačítko "Vložit vybrané zboží do košíku".
Chci do košíku vložit více produktů z různých skupin ve stejné kategorii. Musím procházet každou skupinu samostatně?
Ne, v kategorii se můžete přepnout na tabulkový výpis, čímž se u včech skupin zobrazí i jejich produkty. Takto můžete produkty vkládat do košíku přímo z výpisu kategorie. Zaškrtávátkem označte produkty, které chcete vložit do košíku, nastavte u jednotlivých produktů požadované množství a stiskněte tlačítko "Vložit vybrané zboží do košíku".
Objednávám velké množství položek a vkládání do košíku pomocí myši je zdlouhavé. Mohu použít klávesnici?
Ano, pro urychlení hromadného vkládání do košíku je možné využít klávesnici. Prvním stisknutím klávesy "Tab" se označí políčko pro zadání množství prvního produktu. Každým dalším stisknutím klávesy "Tab" se posunete na políčko pro zadávání množství u dalšího produktu. Kombinací kláves "Shift + Tab" se vrátíte na předchozí produkt. U produktů, které chcete vložit do košíku zadejte množství, čímž se produkt automaticky označí zaškrtávátkem. Pokud chcete vložit do košíku 1 kus, tak zadejte číslo 1 (ikdyž je již předvyplněno). Po nastavení množství u všech požadovaných produktů stiskněte klávesu "Enter", čímž dojde k vložení všech označených produktů do košíku.

Oblíbené položky

Objednávám často stejné zboží, musím toto zboží vždy hledat znovu v celém sortimentu?
Zboží je možné označit jako oblíbené a přidat ho tak do oblíbených položek. Takto označené zboží se zobrazuje na stránce "Oblíbené položky" a není tedy nutné ho pokaždé hledat v celém sortimentu.
Jak přidám zboží do oblíbených položek?
Pro přidání zboží do oblíbených položek klikněte na ikonku šedé hvězdičky se symbolem "+" v detailu zboží, v tabulkovém výpisu kategorie nebo ve výsledcích vyhledávání.
Jak poznám, že mám zboží přidané v oblíbených položkách?
U zboží, které je přidané v oblíbených položkách, se zobrazuje ikonka žluté hvězdičky.
Jak odeberu zboží z oblíbených položek?
Pro odstranění zboží z oblíbených položek klikněte na ikonuku žluté hvězdičky se symbolem "-" v detailu zboží, v tabulkovém výpisu kategorie, ve výsledcích vyhledávání nebo v oblíbených položkách.

Vyhledávání

Mohu zboží v eshopu vyhledávat?
Ano, vyhledávací políčko je v levém sloupci nad seznamem kategorií eshopu. Do tohoto políčka zadejte název (nebo část názvu) hledaného zboží a stiskněte klávesu "Enter". Výsledky vyhledávání se zobrazí v tabulkovém výpisu, ze kterého je možné produkty přímo vkládat do košíku. Pokud žádné zboží nebude nalezeno, tak se zobrazí formulář pro zaslání dotazu na zboží.